Mai bine vechi şi rar: dorinţa de a deţine ceva ce puţină lume are îi îndreaptă pe unii spre bijuteriile vechi, pe care le pot purta ca atare sau transforma după gusturile moderne
Dorinţa de a deţine ceva ce puţină lume are îi îndreaptă pe unii spre bijuteriile vechi, pe care le pot purta ca atare sau transforma după gusturile moderne. Prosperă astfel magazinele de bijuterii vintage, care vând de la bijuterii din anii şaptezeci la unele din secolul XIX sau chiar mai vechi. Nu se caută o epocă anume, spun comercianţii, ci raritatea, scrie Wall Street Journal. Pe lângă raritate, unii clienţi sunt atraşi de vechile bijuterii şi datorită faptului că, necumpărând unele cu pietre nou extrase, nu contribuie la problemele de mediu şi nici la perpetuarea unor condiţii improprii de muncă pentru cei care le extrag. Pe lângă comercianţii de bijuterii vintage, există şi creatori de bijuterii care încorporează în creaţiile lor pietre sau elemente din cele vintage, cum ar fi Edward Borgo, ale cărui piese se vând şi cu mai bine de 100.000 de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro