Moda pentru baby boomeri
Generaţia născută între anii 1946 şi 1964 este o sursă bună de profit pentru comercianţi şi pentru casele de modă, cu condiţia ca acestea să fie suficient de isteţe ca să-şi adapteze oferta.
Chiar dacă nu au aceleaşi gusturi la haine precum copiii lor, baby boomerii ţin totuşi să fie bine îmbrăcaţi, însă au probleme în a găsi ceva care să le placă, pentru că nici creatorii, nici comercianţii nu ştiu, în mare parte, să se adapteze la dorinţele lor.
Ca atare, pentru cei din această generaţie, găsirea unor haine potrivite se poate dovedi dificilă, dat fiind că în general magazinele de îmbrăcăminte îşi adecvează oferta la clienţii cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani, care vor să fie în ton cu ultima modă, drept pentru care şi măsurile disponibile sunt mai potrivite acestei game de vârstă.
Pentru cei dispuşi să-şi adapteze oferta, baby boomerii sunt însă un segment de piaţă foarte profitabil, deoarece, spre deosebire de părinţii lor, sunt dispuşi la cheltuieli mai mari pentru propriul confort sau pentru a face cadouri şi, în plus, au mai mulţi bani decât cei mai tineri. Există chiar studii care arată că piaţa destinată lor are toate şansele de creştere. Nu se dau în lături nici de la a face cumpărături online, caz în care tind să fie mai fideli uneia şi aceleiaşi mărci.
O altă caracteristică a acestui segment de consumatori este preferinţa pentru calitate, caracteristică de care comercianţii sau creatorii de modă care înţeleg potenţialul de profit de pe urma baby boomerilor încearcă să o exploateze. Un pas în acest sens a fost făcut de mai mulţi creatori de modă care şi-au prezentat colecţiile de primăvară/vară 2012 la Săptămâna Modei de la New York. Ei au inclus, de pildă, o gamă mai variată de modele de rochii cu mâneci, adresate doamnelor de vârstă mijlocie, cărora nu li se mai pare potrivit să-şi dezgolească braţele.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro