Pune publicul la treabă
Publicul poate fi nu doar îmbiat cu produsele unei mărci, ci şi pus să dea o mână de ajutor la crearea acestora, după cum o arată unii producători de ceasuri, scrie Financial Times. O parte dintre aceşti producători s-a gândit că publicul ar putea veni cu idei noi, apelând la acesta pentru anumite modele şi nu la designerii in-house. Un exemplu ar fi compania belgiană Ressence, care, constatând că oamenii obligaţi să stea în case ajung să treacă şi cărţile de colorat pe lista modalităţilor de relaxare, le-a solicitat în 2020 fanilor mărcii să coloreze un desen cu un model de ceas al său, Type 1 Slim şi să trimită creaţia. În urma concursului, pentru care s-au primit desene de la copii până la persoane din industria orologeră, s-a realizat un ceas care s-a vândut la licitaţie la Hong Kong, banii obţinuţi fiind donaţi pentru cercetări în domeniul Covid-19. La creativitatea publicului a apelat şi compania japoneză Seiko anul trecut, cei interesaţi fiind rugaţi să-şi creeze propriul model de Seiko 5 Sports folosind instrumente de configurare online. Din cele 48.000 de propuneri primite, firma a ales una, transformând-o într-o ediţie limitată de 2021 de bucăţi care s-a epuizat deja.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro