Scrie-mi ceva
Colaborările caselor de modă nu sunt o noutate, acestea anunţând periodic câte un astfel de proiect, iar în ultima vreme se poartă parteneriatele cu scriitori, scrie Wall Street Journal. Valentino, spre exemplu, colaborează cu diverşi autori, printre care Donna Tartt sau Ocean Vuong, care să-i scrie povestiri şi poezii în care apare menţionat numele său ori pe o temă dată, în acest caz în josul paginii apărând sigla firmei, pe care apoi le foloseşte pentru publicitate în presă sau în librării. Ideea de la care se porneşte este de a sublinia că, pe lângă articolele produse de casa de modă, nici fără cărţi nu se poate trăi. La rândul său, Proenza Schouler a apelat la scriitoarea Ottessa Moshfegh care i-a scris o povestire care a fost tipărită şi oferită participanţilor la prezentarea de modă a companiei din februarie. Soluţia unei colaborări literare i s-a părut interesantă şi reţelei de galerii de artă Gagosian, care a lansat un imprint, Picture Books, coordonat de scriitoarea Emma Cline, în care combină povestiri cu lucrări de artă ale artiştilor pe care-i expune compania.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro