Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Glovo Brands Ads

Postat la 07 mai 2024 51 afişări

Cele mai inovatoare companii din România în 2023. Glovo Brands Ads

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a lansat Glovo Brands Ads, un nou instrument de promovare conceput pentru a permite brandurilor să-şi accelereze creşterea afacerii, implicarea din partea utilizatorilor şi vânzările, prin servicii personalizate.

Descrierea inovaţiei:

Pentru companiile partenere, indiferent de domeniul de activitate, Glovo pune la dispoziţie diferite tipuri de instrumente de promovare online & offline ce urmăresc creşterea vânzărilor în aplicaţie, fidelizarea utilizatorilor sau extinderea audienţei. Printre acestea se numără secţiuni tematice, colecţii dedicate brandurilor, campanii optimizate de branding, cât şi campanii offline de sampling prin intermediul comenzilor livrate.

Prin Brands Ads, partenerii pot folosi licitarea automată. Această soluţie avansată de automatizare optimizează procesul de licitare utilizând rata de conversie învăţată în timp şi preţul produsului pentru a calcula valoarea aşteptată a afişării. Prin licitarea automată şi prin restul suitei de instrumente Brands Ads, mărcile pot obţine o rentabilitate de până la 5 ori a cheltuielilor publicitare (ROAS). Astfel, companiile pot implementa Brands Ads pentru a viza utilizatorii atât din aplicaţie, cât şi din afara acesteia.

Glovo a început o transformare de la folosirea instrumentelor tradiţionale de marketing la soluţii noi în ceea ce priveşte publicitatea orientată spre performanţă, integrând experienţa utilizatorului, ceea ce se traduce într-o rentabilitate uşoară şi garantată a investiţiei.

Elementul de noutate:

Glovo Brands Ads a fost conceput special pentru a oferi departamentelor de marketing instrumentele de care au nevoie pentru a implementa campanii publicitare eficiente şi pentru a le ajuta să stimuleze vânzările în timp ce se apropie de clienţii lor. Este mai probabil ca utilizatorii să interacţioneze cu anunţurile care apar într-o aplicaţie cu care sunt deja familiarizaţi, ceea ce duce la creşterea ratelor de click şi a ratelor de conversie. Utilizând funcţiile specifice aplicaţiei, cum ar fi notificările push sau elementele interactive, companiile pot crea experienţe publicitare convingătoare şi personalizate care stimulează implicarea utilizatorilor şi sporesc şansele de a transforma clienţii potenţiali în cumpărători reali.

Glovo Ads oferă, de asemenea, servicii în afara aplicaţiei, permiţând atât mărcilor, cât şi retailerilor mai mici să ajungă la utilizatori prin achiziţie programatică. De asemenea, brandurile pot vedea performanţa campaniilor lor în timp real,

permiţându-le să îşi ajusteze cheltuielile pentru a viza consumatorii în consecinţă, atât în şi în afara aplicaţiei.

Efectele inovaţiei:

Cu scopul de a susţine obiectivele de business ale companiilor partenere, Glovo oferă o gamă extinsă de servicii de promovare online şi offline, peste 45 de branduri accesând astfel de instrumente în ultimul an. De altfel, cererea pentru serviciile de promovare personalizate a crescut cu 70%  în ultima jumătate de an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022.

Printre cele mai accesate servicii de promovare din 2023 s-au numărat secţiunile speciale de evenimente, căutările sponsorizate, Cart upSell şi serviciile de sampling, brandurile din România care au apelat cel mai des la aceste opţiuni activând în categoriile de retail şi FMCG. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.