CELE MAI INOVATOARE COMPANII DIN ROMÂNIA: The Concept: Prima companie de consultanţă imobiliară din România care îmbină serviciile de vânzari cu serviciile media

Postat la 03 iulie 2022 103 afişări

Încă din 2019, Daniel Tudor, CEO The Concept, a înţeles importanţa online-ului şi a contentului educaţional de calitate creat în social media într-un domeniu care nu acordă o importanţă deosebită acestui aspect. Astfel, a dat startul unui canal de YouTube nişat, dedicat celor interesaţi atât de noutăţile din real estate, sfaturi utile din industrie, cât şi de discuţii cu profesionişti din vânzări, real estate şi sustenabilitate sau psihologie şi dezvoltare personală.

Descrierea inovaţiei:

Săptămânal sunt încărcate videouri cu diverse concepte, precum „Pastila de Imobiliare”, live streaminguri pe diverse teme de interes din industrie şi, cel mai nou proiect media –  „Podcastul The Concept”, unde se dezbat subiecte actuale alături de profesionişti din industrie şi nu numai. Potrivit reprezentanţilor companiei, atât canalul de YouTube Daniel Tudor, cât şi canalele conexe de social media ale The Concept sunt astăzi branduri top of mind când vine vorba despre vânzări în real estate, educaţie şi know-how dedicat nişei imobiliarelor. Persoanele implicate în dezvoltarea proiectului sunt Daniel Tudor, antreprenor cu experienţă în real estate, vlogger, host al podcastului The Concept şi lider al The Concept Group, ce reuneşte compania The Concept şi divizia premium a acesteia – Heritage Properties, Andra Petrescu, content marketing manager al companiei, şi Octavian Iacob, responsabil de zona de conţinut foto-video. 

Elementul de noutate:

Prima etapă din construirea componentei media a companiei este lansarea primului podcast din zona de real estate – The Concept Podcast, în cadrul căruia sunt invitaţi profesionişti din industria real estate şi nu numai, de la arhitecţi, designeri de interior, dezvoltatori, până la artişti, vloggeri sau vedete, alături de care se discută subiecte de actualitate din industrie.

Efectele inovaţiei:

După doar doi ani de la debutul în online, atât canalul de YouTube Daniel Tudor, cât şi canalele adiacente de social media ale The Concept sunt branduri top of mind când vine vorba despre vânzări în real estate, educaţie şi know-how dedicat nişei imobiliarelor, spun reprezentanţii companiei. Prin intermediul comunicării constante în acest mediu, compania The Concept a atras oameni noi, tineri şi profesionişti, atât pentru echipa de vânzări The Concept, cât şi pentru cea a diviziei de proprietăţi high-end – Heritage Properties. De asemenea,  ponderea vânzărilor a fost influenţată masiv de comunicarea în mediul online, astfel că un alt rezultat al inovaţiei a fost colaborarea cu noi echipe de dezvoltatori şi atragerea de noi proiecte în portofoliu datorită prezenţei constante în social media.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.