SAP achiziţionează Callidus Software
SAP a finalizat achiziţia Callidus Software Inc., lider de piaţă în aplicaţii de Sales Performance Management şi soluţii de tipul Configure-Price-Quote (CPQ).
Aceste aplicaţii, comercializate sub brandul CallidusCloud, vor oferi SAP şi clienţilor săi o soluţie distinctă de Customer Relantionship Management (CRM) bazată pe cloud.
Pentru anul fiscal 2017, CallidusCloud a raportat venituri de peste 253 milioane de dolari, dintre care 198 milioane de dolari din abonamente, o creştere de 31% comparativ cu anul trecut. SAP va furniza o actualizare a veniturilor sale care să includă portofoliul CallidusCloud în primul trimestru al anului 2018.
Piaţa soluţiilor CRM estimată la 46 miliarde de dolari.
Fiecare acţiune la bursă a Callidus Software Inc. a fost transformată în dreptul de a primi în numerar 36 de dolari per acţiune. Callidus Software Inc. a anunţat bursa de valori Nasdaq privind finalizarea achiziţiei şi se aşteaptă ca tranzacţionarea acţiunilor sale să fie suspendată în aşteptarea declasării.
"Prin corelarea soluţiilor de front-office cu cele de back-office şi conectarea acestora la un core digital, redefinim CRM-ul. Cu soluţiile SAP Hybris avem deja una dintre cele mai puternice suite de customer experience de pe piaţă, iar acum, cu ajutorul aplicaţiilor CallidusCloud reuşim să îmbunătăţim suita de soluţii CRM, oferindu-le clienţilor noştri un sistem inteligent de tipul end-to-end. Integrând soluţiile de front-office în SAP S/4HANA cu ajutorul SAP Cloud Platform, companiile se transformă în afaceri digitale inteligente", a declarat Rob Enslin, membru al Comitetului Executiv al SAP şi Preşedinte SAP Cloud Business Group.
Achiziţionarea CallidusCloud vine în completarea iniţiativei SAP de a reconfirgura soluţiile de front office dintr-un software de CRM de tip legacy într-o suită inteligentă de customer experience, constând în: soluţiile CallidusCloud, care oferă companiilor instrumentele necesare pentru a inspira şi a ajuta profesioniştii de vânzări să transforme lead-urile în clienţi, soluţiile Gigya, care ajută companiile să adopte o abordare digitală a marketingului, vânzărilor şi serviciilor pentru a iniţia şi a construi relaţii de încredere cu clienţii în online prin gestionarea şi colectarea adecvată a datelor despre aceştia, soluţiile de marketing SAP Hybris, care transformă datele în instrumente utile de marketing pentru fidelizarea consumatorilor, soluţiile de service SAP Hybris, care se concentrează pe retenţia consumatorilor şi ajută brandurile să estimeze cele mai bune moduri de a-şi satisface clienţii, capabilităţile SAP Hybris omnichannel, care permit companiilor să ajungă la consumatori pe orice canal şi pe orice dispozitiv.
SAP intenţionează să consolideze activele CallidusCloud sub conducerea lui Leslie Stretch în cadrul portofoliul de soluţii SAP Hybris Cloud. Portofoliul combinat include automatizarea forţei de vânzări, managementul performanţei vânzărilor, activarea vânzărilor şi execuţia vânzărilor (CPQ şi facturarea abonamentelor). Echipa de management existentă va continua să conducă CallidusCloud şi să sprijine integrarea soluţiilor CallidusCloud cu implementări de la terţi. Soluţiile CallidusCloud vor fi vândute în mod autonom şi în pachete cu soluţii SAP.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro