Albinele lui Fusu
Ca sa-si procure anumite servicii sau produse la jumatate de pret, un cumparator are nevoie de ajutorul prietenilor si de cat mai multe comenzi adresate vanzatorului. Acesta e principiul de functionare al Zumzi.ro, primul site de cumparaturi de grup din Romania.
"Zumzi.ro te duce cu gandul la un stup de albine care, ca si clientii nostri, sunt harnice si strangatoare", glumeste Calin Fusu, directorul platformei de socializare Neogen si investitor in site-ul Zumzi.ro. Scopul lansarii site-ului, completeaza Fusu, este de a oferi produse si servicii care sa poata ajunge la cele mai mari reduceri din piata, dar si de a acoperi un segment nou de comert online: cumparaturile de grup.
Zumzi.ro ofera zilnic un produs sau un serviciu cu o reducere de 50-70% fata de pretul obisnuit. Daca oferta aduna numarul minim de cumparatori agreat cu furnizorul, toti cei interesati beneficiaza de reducere. In acest fel, furnizorii sunt interesati sa faca reduceri maxime pentru a atrage un volum mare de clienti, iar clientii sunt interesati sa comunice ofertele prietenilor lor, toata lumea avand de castigat. "Asadar, avantajul principal al site-ului il constituie modelul de afaceri care stimuleaza toate partile sa contribuie la succesul produsului", spune Fusu, precizand ca dezavantajul este dat de noutatea conceptului de cumparaturi de grup, care sunt la inceput in Romania.
Fiind o platforma de social shopping, promovarea prin vorbe este cea mai eficienta - cei care vad discounturile de pe site isi indeamna prietenii sa se inscrie si ei pentru a beneficia de oferte. De asemenea, Zumzi este prezent si pe retele ca Facebook, Twitter sau Neogen.
In ce priveste modelul de business, Zumzi.ro face bani din doua surse: o taxa fixa pentru furnizorii care doresc sa introduca oferta zilei si un comision din volumul de vanzari realizate. "Cu toate ca dupa modelul de business nu conteaza numarul de accesari, ci numarul de comenzi, pe site inregistram zilnic in jur de 1.000 de accesari", afirma Constantin Teleman, fondatorul site-ului.
Disponibil in prezent doar pentru bucuresteni, site-ul va fi lansat anul acesta si in principalele orase din Romania, dar si in regiune. "Am luat deja domeniile .md si .bg", a adaugat Fusu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro