Societatea Naţională Plafar SA, cu o istorie de 75 de ani, şi care ani la rând a stat în umbră, exportă astăzi circa 32% din producţie şi are în plan investiţii noi, conform unui anunţ al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului. Plafar este al treilea cel mai vândut brand de ceaiuri ambalate, cu o cotă de piaţă de 6%, potrivit datelor din ultimul raport anual al companiei de stat. Fares este lider cu o cotă de piaţă de 28%, potrivit aceleiaşi surse. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.