A fost o vreme când înţelegerea unei generaţii în mod particular, precum „baby boomers”, era suficientă pentru a prezice un comportament viitor. Odată cu prelungirea etapelor vieţii şi lipsa predictibilităţii în evenimentele vieţii, navigarea între generaţii nu este anticipată cum era odată. Navigarea între generaţii prezintă o nouă perspectivă asupra modului în care acele schimbări în evenimentele vieţii pot ajuta mediul de afaceri să anticipeze nevoi şi preferinţe dinamice, arată raportul raportul „Me, My Life, My Wallet”, lansat de KPMG şi care se referă la noul cadru privind interacţiunea cu clientul identifică factorii care influenţează consumatorul multidimensional din prezent. Un exemplu este tendinţa de creştere a evitării pensionării: Aproape 20% din americanii care au peste 65 de ani rămân angajaţi şi, dintre aceştia, 3 din 5 invocă problemele financiare ca fiind principalul motiv pentru care mai lucrează şi după vârsta de 65 de ani. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.