Veniturile totale ale ING România au crescut cu 19% în primul trimestru al anului, atingând 323 milioane de lei, datorită creşterii afacerii şi a numărului de clienţi activi, potrivit informaţiilor comunicate de reprezentanţii companiei. Costurile operaţionale au ajuns la 176 milioane RON, cu 15% mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, tot ca urmare a dezvoltării afacerii, dar şi a investiţiilor în infrastructura IT, a costurilor cu noii angajaţi şi a costurilor de reglementare. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.