ING sparge toate recordurile. Anunţul făcut astăzi de bancă
Veniturile totale ale ING România au crescut cu 19% în primul trimestru al anului, atingând 323 milioane de lei, datorită creşterii afacerii şi a numărului de clienţi activi, potrivit informaţiilor comunicate de reprezentanţii companiei. Costurile operaţionale au ajuns la 176 milioane RON, cu 15% mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, tot ca urmare a dezvoltării afacerii, dar şi a investiţiilor în infrastructura IT, a costurilor cu noii angajaţi şi a costurilor de reglementare.
Costurile de risc s-au majorat, ajungând la 27 milioane de lei, de la 19 milioane de lei raportate în primele trei luni ale lui 2016, în urma creşterii volumului de credite. Rata creditelor neperformante continuă să rămână sub media pieţei şi, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016, a scăzut cu 0,9 puncte procentuale, până la nivelul de 3,7%. Profitul brut atinge 120 milioane de lei, cu 22 milioane de lei mai mult faţă de finalul lunii martie 2016, datorită creşterii veniturilor (+52 milioane de lei), dar şi a unui bun control al costurilor operaţionale şi de risc.
Portofoliul de credite a ajuns 18,5 miliarde de lei la finalul lui martie 2017, o creştere de 28% pe parcursul ultimelor 12 luni. Principalii factori de creştere au fost creditele pentru persoane fizice şi companii mari. În cazul creditelor pentru persoane fizice, trendul pozitiv s-a resimţit şi în primele trei luni ale lui 2017, ducând ING la o cotă de piaţă în creditare de 8%, de la 6,3% în martie 2016. Creditele în RON au crescut cu 45% comparativ cu primul trimestru din 2016, apropiindu-se de nivelul de 13 miliarde RON. Portofoliul de credite este bine echilibrat între segmentele persoane fizice şi juridice. Împrumuturile pentru IMM-uri au crescut cu 33%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Fondurile atrase de la clienţi au ajuns la 23 miliarde RON, cu 20% mai mult faţă de martie 2016, astfel încât ING a atins o cotă de piaţă de 8% pentru depozite, de la 7,3% în martie 2016.
„Începutul lui 2017 a continuat creşterea organică pe care ING a raportat-o şi în utimii ani, cu o cotă de piaţă care creşte constant atât în segmentul creditării, cât şi al depozitelor, cu un portofoliu bine echilibrat şi o atenţie sporită pe dezvoltarea serviciilor digitale şi pe inovaţie. Obiectivul nostru rămâne să construim banca digitală a viitorului. Astăzi, 30% dintre clienţii activi care folosesc servicii bancare digitale au ales ING, iar aceştia realizează 51% dintre tranzacţiile digitale bancare în România”, a declarat Michal Szczurek, CEO ING Bank România.
În ultimele 12 luni, ING a atras mai mult de 125.000 noi clienţi activi, o creştere netă de 14% comparativ cu nivelul raportat în martie 2016. Numărul clienţilor care îşi încasează în prezent venituri recurente într-un cont ING a crescut cu 21% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, însumând aproape 600.000 de persoane.
Adaptându-se constant la aşteptările clienţilor şi la stilului lor de viaţă, oferta ING CardComplet aduce mai mult confort şi mai multe beneficii – comisioane zero la retrageri de numerar, de la orice ATM, din orice loc din lume, pentru cei care îşi încasează salariul la ING şi care fac cel puţin o plată pe lună, cu cardul sau prin Home’Bank. Iar pentru a face mai uşoară utilizarea aplicaţiei ING Home’Bank pentru mobil, au fost lansate în 2017 opţiunea de a alege un nume de utilizator personalizat şi autentificarea prin amprentă digitală.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro