Pragul de trei milioane de pasageri transportaţi pe calea aerului va fi depăşit în 2012 de maghiarii de la Wizz Air, iar reţeta low-cost arată că plusurile de două cifre de la an la an nu se opresc aici. În piaţa low-cost, maghiarii deţin în prezent o cotă de piaţă de 66,4% în România, faţă de 26,2%, cât are Blue Air, mult peste media Wizz Air la nivelul Europei Centrale şi de Est - de 37,7%, potrivit datelor furnizate de companie. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.