Relaţia dintre proprietarii de malluri şi retaileri s-a schimbat de-a lungul ultimilor ani, iar acum discuţiile se poartă, cel mai adesea, din poziţii de parteneriat. Eficienţa operaţională preocupă deopotrivă ambele părţi, care încearcă să se întâlnească la jumătatea drumului, în punctul în care ambele tabere ar putea înregistra un minim câştig pentru afacerile lor, au subliniat invitaţii la cel mai recent Business Club, care a avut ca temă „eficienţa operaţională în retail". citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.