”Vrem ca angajatul să înveţe rapid să fie un lider bun, indiferent de costuri“ – cam aşa s-ar traduce, în linii mari, cerinţa unui angajator care vrea să investească în programe de instruire pentru angajaţi. Afacerile jucătorilor din industria serviciilor de training, estimată la o valoare de 30-40 de milioane de euro, au crescut cu un ritm destul de accelerat anul trecut pe fondul interesului sporit al companiilor de a avea angajaţi mai bine instruiţi şi mai productivi, iar trendul se menţine şi în 2018. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.