„Piaţa de training îşi revine uşor", „panica din 2009 a dispărut", „ne aşteptăm la o redresare a businessului" - ziceau în ultimii trei ani firmele de training. Deşi erau mai optimişti la finalul lui 2011, cei mai mulţi traineri au văzut cum încasările le-au scăzut cu mai bine de 10% şi în 2012. Pentru că bugetele companiilor încă nu au scăpat de „securea„ reducerilor de costuri, iar recrutarea furnizorului de training a devenit din ce în ce mai dură. Şefii s-au preocupat de propria instruire şi mai puţin de cea a angajaţilor. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.