Fata de anul trecut, cand propuneam cititorilor o lista de 90 de intrebari si raspunsuri care prefigurau evolutia economica a Romaniei, prioritatile mediului de afaceri, dar si ale romanilor s-au schimbat radical. Jurnalistic vorbind, lucrurile par mai simple, pentru ca avem, la una din intrebarile fundamentale ale ziaristului, “de ce?”, un singur raspuns: criza. Dar raspunsurile la restul intrebarilor au devenit mult mai complicate, iar principala preocupare a mediului de afaceri a devenit modul de a rezista efectelor crizei. In continuare, o radiografie la zi a modului in care oamenii de afaceri si analistii vad anul 2009. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.