Doron Zilberstein, vicepreşedintele de marketing al United Romanian Breweries Bereprod, îmbuteliatorul Tuborg pe piaţa din România, mizează pe evenimentul de la Bucureşti pentru un consum sporit: “Nu am pregătit o campanie specială sau o mobilizare suplimentară, însă produsele noastre vor fi găsite la raft sau în puburile în care se va viziona meciul”. Totuşi, potrivit oficialilor URBB, rezultatele vânzărilor sunt dependente de mulţi factori, iar un singur meci nu poate influenţa semnificativ rezultatele lunare. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.