Finala Europa League - Berarii: Un singur meci nu poate influenţa semnificativ rezultatele lunare
Doron Zilberstein, vicepreşedintele de marketing al United Romanian Breweries Bereprod, îmbuteliatorul Tuborg pe piaţa din România, mizează pe evenimentul de la Bucureşti pentru un consum sporit: “Nu am pregătit o campanie specială sau o mobilizare suplimentară, însă produsele noastre vor fi găsite la raft sau în puburile în care se va viziona meciul”. Totuşi, potrivit oficialilor URBB, rezultatele vânzărilor sunt dependente de mulţi factori, iar un singur meci nu poate influenţa semnificativ rezultatele lunare.
Barry Sheehan, directorul de vânzări al Heineken România, susţine că plusul de imagine pentru berari vine din satisfacerea sau anticiparea dorinţelor clienţilor, care consumă astfel berile noastre în cadrul unei experienţe plăcute şi admite că evenimentul de la Bucureşti e o oportunitate deschisă oricărui brand de bere. Parteneriatul mărcii Heineken cu surata mai mare a Europa League, Liga Campionilor, are deja şapte ani şi porneşte de la un principiu simplu: un meci UEFA Champions League este savurat cel mai bine împreună cu prietenii la un pahar de bere rece. "Pentru noi, fotbalul înseamnă oportunitatea de a ne servi consumatorii nu numai cu beri de calitate, dar şi cu experienţe de neuitat, de a ne servi comunitatea în timp ce ne dezvoltăm organic afacerea", spune Sheehan.
Finala Europa League, dintre echipele spaniole Atletico Madrid şi Athletic Bilbao, are loc pe 9 mai pe stadionul National Arena din Bucureşti, la eveniment participând circa 40.000 de turişti străini, potrivit estimărilor agenţiilor de turism.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro