Produsele cu adevarat "iconice" fie prefigureaza si lanseaza tendinte, fie, in varianta mai modesta, merg mana in mana cu stilul de viata. In prezent, putine "status symbols" au o incarcatura mai puternica decat ceasurile, astfel incat era normal ca acestea sa se muleze, pe langa incheietura purtatorului, si pe obiceiurile de lifestyle ale acestuia. Asa au aparut (adesea chiar inaintea trendului respectiv) ceasurile speciale pentru sailing, pentru scufundari, pentru echitatie, pentru fanii Las Vegas si... pentru safari. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.