Pe 7 martie 2012 Tim Cook, noul CEO al Apple, a anunţat a treia generaţie a tabletei iPad. Evenimentul de lansare a fost, pentru prima oară pentru mine şi atipic pentru Apple, lipsit de surprize prea mari. Toate inovaţiile incluse în noul produs au fost anticipate la milimetru de jurnalişti şi experţi. Inovaţiile sunt însă, comercial vorbind, suficiente cât să îi asigure Apple, pentru încă o vreme, supremaţia pe o piaţă pe care a inventat-o, aproape în ciuda tuturor previziunilor, acum exact doi ani. Mă refer la piaţa pe care Steve Jobs a numit-o flamboaiant, “iar Tim Cook i-a preluat credincios formularea”, “epoca post-PC”. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.