Pentru că iniţiativele de Responsabilitate Socială Corporativă (Corporate Social Responsability – CSR) sunt întâlnitE tot mai frecvent în rândul companiilor private, Business Magazin a lansat în luna martie o primă ediţie a catalogului „Cele mai responsabile companii din România”, în care a prezentat 41 de proiecte prin care companiile din mediul de afaceri românesc au încercat să schimbe în bine viaţa comunităţilor locale. Pentru că răspunsul din partea pieţei a fost unul pozitiv, am decis să organizăm şi o dezbatere pornind de la întrebarea „Pot companiile să rezolve problemele societăţii?”. reprezentanţi ai unor companii care se implică frecvent în iniţiative de responsabilitate socială au vorbit despre impactul unor astfel de proiecte asupra comunităţii, paşii pe care îi presupune organizarea acestora, domeniile în care se resimte cel mai acut nevoia de ajutor, provocările întâmpinate şi importanţa implicării mediului privat în societate. Care este viziunea companiilor din românia când vine vorba despre practicile de responsabilitate socială corporativă? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.