Priviţi de la distanţă, publicitarii sunt norocoşi, răsfăţaţi de soartă. Lucrează mereu la un alt proiect, într-o atmosferă destinsă, sunt oameni creativi care construiesc o utopie elegantă, colorată şi plăcut mirositoare, veselă şi degajată, care începe cu cele două secunde, cât zăboveşte privirea captată de panoul publicitar de pe marginea drumului, şi ajunge la cele 30 de secunde de pe ecranul televizorului. Nu-ţi poţi dori, pentru a desluşi ce este dincolo de această privire superficială, un ghid mai bun decât Veronica Savanciuc. CEO-ul Lowe România a pornit în urmă cu 20 de ani în definirea celor 3C - Compania, Creativitatea şi Clientul, trei concepte care transcend manualele de marketing şi care ar trebui să fie noţiuni fundamentale pentru oricine se simte atras de publicitate şi de industria de comunicare. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.