Daca vreti sa stiti ce parere au clientii despre compania la care lucrati, cereti o inregistrare a convorbirilor de la relatii cu clientii sau de la call centerul firmei. Sunt pareri uneori nedrepte, dar conteaza. <br/> De ele depinde decizia de a plati un produs sau un serviciu, iar amabilitatea si promptitudinea sunt cele care fac diferenta dintre un client castigat si unul care pleaca la concurenta. <br/> Totul tine, de cele mai multe ori, de mica armata de tineri angajati pentru a raspunde, 24 de ore din 24, la orice intrebare. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.