Dragoş Anastasiu, unul dintre cei mai vocali oameni de afaceri români, poate fi descris în multe feluri: medic, repatriat, pionier în industria transportului şi a turismului, business angel şi, de ce nu, un om norocos. În 2019 şi-a vândut businessul din turism chiar înainte ca industria să ajungă pe marginea prăpastiei create de pericolul unei pandemii globale. Cu luciditatea pe care a dobândit-o în peste 25 de ani de antreprenoriat, el se autocaracterizează drept un „veşnic neliniştit şi un veşnic nemulţumit”. Care sunt motivele de nelinişte ale antreprenorului? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.