Legenda advertisingului, David Ogilvy, l-a numit pe Martin Sorrell un personaj "odios" cand acesta a lansat o oferta ostila de preluare a companiei de publicitate Ogilvy & Mather in 1989. Acesta a fost inceputul succesului fulminant al companiei lui Sorrell, WPP, astazi a doua cea mai mare agentie de advertising si relatii publice din lume. De la producator de cosuri din plastic, Sorrell a facut achizitie dupa achizitie si are acum o alta reduta de cucerit, menita sa-i confirme statutul de cel mai temut, invidiat si antipatic om din advertising. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.