A vrut sa fie pilot, dar nu a lasat Brasovul pentru Buzau. A ramas atunci la sol pentru a invata despre algoritmi si calculatoare. Ulterior, studiile in comert si marketing l-au purtat catre Bucuresti, intr-o perioada in care "Bucurestiul nu arata ca acum", iar notiunea de marketing de-abia incepea sa fie asimilata in Romania. Aflat acum la mansa unui lant de farmacii, Dorin Catana, director general al Centrofarm, nu are tocmai o misiune usoara - el trebuie sa convinga piata ca zarurile nu au fost aruncate si ca printr-o strategie corecta va putea juca in finala. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.