Întâi au fost cursele de cai, apoi competiţiile de cricket, apoi Manchester United, iar din 2001 este Formula 1 – un drum care arată şi evoluţia companiei – de la compania britanică Racal, la actualul grup Vodafone, cel mai mare operator de telefonie mobilă din lume. Sponsorizarea unei echipe de Formula 1 - întâi Ferrari şi, din 2007, McLaren Mercedes, a funcţionat - spun oficialii Vodafone, care pun şi pe seama acestor parteneriate ascensiunea pe locul cinci în topul celor mai valoroase branduri ale lumii. De ce? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.