Aproape fiecare firmă care se respectă are grijă de imaginea sa, promovându-şi propriile valori, dar şi marca înregistrată, prin implicarea în activităţi de CSR. Dincolo de publicitate, există un scop nobil: susţinerea unor oameni, prin proiecte clare, în domenii-cheie precum educaţia (culturală, ecologică, tehnologică). Cum ar fi însă dacă, de exemplu, marile companii şi-ar uni uneori forţele pentru CSR şi ce ar însemna acest lucru pe termen mediu şi lung în dezvoltarea noastră ca ţară? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.