100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Nora Marcovici, BBDO Group România
Nora Marcovici este, din 2008, CEO-ul grupului de comunicare BBDO România. Anterior, a deţinut poziţia de managing director al SBS Broadcasting Media, ocupându-se de crearea, lansarea şi dezvoltarea Kiss FM şi MagicFM.
Nora Marcovici este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, si ale galei "Woman in Power" (19 martie 2014).
Până în 2004, a lucrat la dezvoltarea brandului Prima TV şi, în paralel, a creat şi a coordonat departamentul de vânzări şi de marketing al SBS Broadcasting Media. Primii săi paşi în industria comunicării au fost făcuţi în cadrul agenţiei Global Media, unde a deţinut poziţia de director de media şi, ulterior, de director executiv al agenţiei.
Nora Marcovici este absolventă a Facultăţii de Geologie şi Geofizică din Bucureşti, iar anul acesta se împlinesc 20 de ani de când lucrează în industria comunicării.
BUSINESS Magazin: Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?
Nora Marcovici, BBDO Group România: Nu pot să generalizez, dar în media şi advertising, domeniile în care lucrez de 20 de ani, cred că e ceva mai uşor decât în alte businessuri. În sensul că "elementul feminin" predomină destul de mult la vârful ierarhiei. Pe de altă parte, eu sunt, ca formaţie, geolog şi am început în minerit, un domeniu aproape exclusiv masculin, unde am reuşit să mă impun odată ce oamenii au înţeles că ştiu despre ce vorbesc şi după ce m-am dovedit de încredere. Până la urmă, nu cred că genul celui care răzbeşte în business este important, ci calităţile personale ale celui sau celei care luptă să ajungă foarte bun.
BUSINESS Magazin: Cum împăcaţi cariera cu viaţa de familie?
Nora Marcovici, BBDO Group România: Am avut norocul de a-mi întemeia o familie înainte de a deveni "o femeie de carieră"! Am un soţ care m-a sprijinit şi mă sprijină mereu, un adevărat partener de viaţă. Şi, deloc în ultimul rând, am un copil de excepţie, de care sunt tare mândră. Acesta-i secretul, zic eu - un pic de noroc şi oameni excepţionali în jurul tău.
BUSINESS Magazin: Carte, muzică, film: ce preferaţi?
Nora Marcovici, BBDO Group România: Mă fascinează misterele umanităţii la fel de mult ca şi misterele naturii, aşa că citesc despre civilizaţii pierdute şi natură. Pe de altă parte, nu reuşesc să văd multe filme. Despre muzică: rock-ul a fost întotdeauna zona mea de confort şi toată lumea ştie că îmi place Sting.
Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.
Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.
Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro