A fost primul angajat al Epson pe plan local şi acum conduce afacerile japonezilor din România şi Bulgaria

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 29 decembrie 2016 248 afişări

A fost primul angajat al Epson pe plan local şi acum conduce afacerile japonezilor din România şi Bulgaria

40 DE ANI   /   SALES & MARKETING MANAGER EPSON ROMÂNIA ŞI BULGARIA   /  EPSON

Simona Decuseară vinde imprimante din 1993. A fost primul angajat al importatorului Epson pe piaţa locală şi acum conduce afacerile japonezilor din România şi Bulgaria. Deşi are mai bine de 23 de ani de carieră în aceeaşi companie, managerul spune că nu a vrut niciodată şi nu vrea nici acum să încerce altceva. Spune că Epson nu se încadrează în tiparul standard de corporaţie – stufoasă, cu multe niveluri de management, cu o parte consistentă de raportare şi de execuţie –, ci echipele locale sunt consultate de superiorii de la centru, iar şeful din România nu este „doar un post într-o schemă organizatorică“.

Nu a fost şi nu este interesată de o carieră în afara României în cadrul grupului, iar dacă ar vrea într-o zi să încerce altceva ar alege antreprenoriatul într-un domeniu diferit faţă de cel în care activează. „Eu am făcut vânzări dintotdeauna. Pot să-mi valorific competenţele legate de vânzări făcând orice altceva, dar nu într-un viitor foarte apropiat“, spunea managerul într-un interviu acordat Business Magazin.

Simona Decuseară crede că anii petrecuţi în aceeaşi companie reprezintă un avantaj şi nu un minus, câtă vreme are o imagine bună în faţa şefilor şi a angajaţilor şi a construit o echipă stabilă. Îşi asumă riscul de a se identifica cu brandul Epson pe piaţa locală – „am primit mai multe oferte de-a lungul timpului să plec la alte companii din domeniu, dar nu am simţit nevoia“. „Pentru 2016 compania şi-a propus să-şi păstreze poziţia de lider pe piaţa locală de proiectoare, pe care am redobândit-o în ultimele două trimestre ale anului 2015. Ţintim anul acesta o creştere de peste 30% a numărului de proiectoare vândute pe piaţa din România“, spune Simona Decuseară, menţionând că vânzările din această industrie vor fi impulsionate anul acesta de competiţiile sportive şi de investiţiile din segmentul horeca.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.