Bogdan Bucurei, director product management UPC România

Autor: Ioana Matei Postat la 25 octombrie 2015 555 afişări

Bogdan Bucurei, director product management UPC România

Bogdan Bucurei este din iulie 2011 director de managementul produselor pentru segmentul rezidenţial al companiei UPC România, membră a companiei americane de telecomunicaţii şi televiziune Liberty Global, ce a înregistrat anul trecut venituri de 173 de milioane de dolari.

Printre responsabilităţile sale din această funcţie se află managementul şi dezvoltarea tuturor produselor de marketing ale UPC (televiziune, internet, telefonie). Bucurei s-a alăturat echipei UPC România,  în cadrul diviziei Consumer Product, în 2010.  În cei aproape cinci ani petrecuţi în companie a ocupat diverse funcţii în zona de dezvoltare a produselor. El  a început să lucreze în industria telecom în 2002, la Vodafone România, unde a deţinut mai multe funcţii de conducere în cadrul departamentelor customer care şi product management.

Ulterior a lucrat la Romtelecom timp de doi ani pe poziţia de manager, dezvoltare activităţi publicitate şi business development. Spune că cea mai dificilă decizie luată pe plan profesional a fost schimbarea abordării în ce priveşte procesul de vânzare a serviciilor de telecomunicaţii, de la pachete predefinite la personalizare completă. „Dificultatea a venit din modificarea metodei folosite în ultimii cinci ani şi complexitatea operaţională: training pentru 500 de agenţi de vânzari şi 300 de agenţi de call center, implementarea tehnică şi IT, strategia de lansare şi coordonarea unui proiect cross- funcţional ce a implicat toate departamentele UPC România, precum şi o strânsă colaborare cu sediul central al Liberty Global.“ 

Urmărește Business Magazin

/lideri/bogdan-bucurei-director-product-management-upc-romania-14859997
14859997
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.