Horia Buga: Întotdeauna ţin cont de sugestiile şi feedbackul subalternilor, implicându-i direct atât în stabilirea obiectivelor, cât şi în repartizarea sarcinilor
Cred că jobul ideal este… inexistent. În schimb, un loc de muncă ce tinde spre a fi ideal este acela care te provoacă profesional şi personal, un job devine motivant atunci când dimineaţa simţi emoţia şi nerăbdarea să te apuci de treabă.
Cel mai mult mă inspiră… oamenii alături de care lucrez, diversitatea lor, personalităţile lor unice, dar şi părerile şi perspectivele lor variate, în funcţie de experienţa personală şi profesională.
Prefer să lucrez… cu echipe echilibrate ca structură de vârste, experienţe, profesii.
Obiectivul meu principal în rolul actual este… acela de a oferi clienţilor cele mai bune şi rapide soluţii, să le ofer răspunsuri corecte şi complete în cel mai scurt timp posibil.
Lucrul de care sunt cel mai mândru este… acela că am reuşit să asigur satisfacţia angajaţilor, condiţie definitorie pentru atingerea performanţelor. De asemenea, sunt mândru că alături de colegii mei am reuşit ca, pentru al doilea an consecutiv, să poziţionăm DIGI pe primul loc în sectorul telecomunicaţii în analiza privind excelenţa în livrarea experienţei clienţilor, conform Studiului KPMG în 2020.
Din agenda mea zilnică, nu lipseşte… consultarea zilnică a termenelor şi deadline-urilor - una dintre rutinele obligatorii.
Cred că stilul meu de management este definit de… interesul şi grija pentru echipă, încercarea de a fi cât mai empatic cu membrii colectivului meu, de a-i aprecia corect şi de a veni în întâmpinarea problemelor lor. Întotdeauna ţin cont de sugestiile şi feedbackul subalternilor, implicându-i direct atât în stabilirea obiectivelor, cât şi în repartizarea sarcinilor.
Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este… că trebuie să am încredere în oamenii alături de care lucrez, dacă doresc să am o colaborare cât mai bună, să fiu eu însumi un model, iar pe cei din jur să-i încurajez să dea feedbackuri, să şi le asume, chiar să se implice în deciziile companiei.
Vârstă: 36 de ani
Funcţie: Customer Service Manager
Companie: DIGI RCS & RDS
Venituri în România (la 31.12.2020): 788 mil. euro
EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16, la 31.12.2020): 372,4 mil. euro
Număr de angajaţi: peste 14.600
Numărul colegilor din echipa sa: > 700
Experienţă: 15 ani în domeniul relaţiilor cu clienţii
Domeniile pe care se concentrează în prezent: Contact Center şi experienţa clientului
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro