Kinga Agnes Daradics, Mol România: Succesul nu depinde de faptul că sunt femeie. Alte poveşti de succes, la GALA WOMAN IN POWER
De aproape doi ani, Agnes Kinga Daradics este country manager al Mol România. Compania pe care o conduce a investit anul trecut circa 7 milioane de euro pentru deschiderea a şapte benzinării noi.
Agnes Kinga Daradics este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, şi ale galei "Woman in Power"(19 martie 2014)
Reţeaua MOL în România ajunsese la finalul lui 2011 la 135 de puncte de alimentare, compania fiind al patrulea cel mai mare jucător din piaţa petrolieră locală. În primele trei trimestre din 2012 compania a vândut 347.000 de tone de carburanţi, din care 94.000 de tone au reprezentat vânzările de benzină, similare cu cele din 2011, restul fiind cantităţile de motorină vândute, cu 6% mai mari faţă de cele din primele nouă luni din 2011. Totodată, vânzările din magazinele din incinta benzinăriilor au crescut cu 12%.
Kinga Agnes Daradics a făcut liceul la Miercurea Ciuc, facultatea a absolvit-o la Cluj în 2003 (Marketing în cadrul Universităţii Babeş-Bolyai), apoi a făcut un master de marketing şi management tot la Cluj, un Summer MBA la Wirtschaftsuniversität în Viena şi din 2005 un Executive MBA la University of Sheffied la Londra. Ea şi-a început cariera în 2003 în cadrul grupului Mol, în divizia de dezvoltare de carduri – unde se ocupa atât de noile produse de fidelizare a clienţilor, cât şi de coordonarea call-center-ului. În 2007, a fost promovată în funcţia de card management manager, iar în 2010 a fost numită head of card products, având scopul de a transforma Mol într-un lider est-european pe piaţa serviciilor de carduri de carburanţi. Şi-a atins targeturile, iar în 2011 a fost din nou promovată, de data aceasta în afara Ungariei, la Bucureşti, preluând mandatul de la predecesorul său, Szabolcs Ferencz.
1. Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?
Experienţa mi-a arătat că succesul nu depinde de faptul că sunt femeie, ci de ce abilităţi şi cunoştinţe am acumulat, de cât de mult am perseverat, având obiective clar definite. Pe parcursul carierei mele de nouă ani la MOL am muncit foarte mult, am învăţat foarte mult şi în cadrul companiei, dar şi absolvind un Executive MBA.
2. Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
Nu cred în stereotipii, dar indiferent că liderul unei companii este femeie sau nu, sunt unele aspecte care trebuie luate în considerare: capacitatea de a soluţiona problemele într-un mod constructiv, disponibilitatea de a învăţa lucruri noi, deschiderea de a transforma greutăţile în oportunităţi.
3. Branduri preferate.
Îmi plac lucrurile speciale, unice, care îmi definesc personalitatea. Nu sunt prizoniera unui brand anume, mă interesează mai degrabă o combinaţie rafinată de haine şi accesorii care să aibă o poveste pe care o cunosc doar eu. În ceea ce priveşte parfumul, am o slăbiciune: Chanel Chance.
4. Destinaţii de vacanţă preferate.
Îmi place mult să călătoresc, să descopăr, să văd cum se trăieşte în alte locuri, cum gândesc oamenii pe care îi întâlnesc în drumurile mele. Cred că aşa îmi lărgesc orizontul. Îmi stabilesc destinaţiile de călătorie în funcţie de timpul disponibil, în weekend suntem adepţii city break-urilor europene, iar în concediu încercăm să călătorim departe.
Cea mai bogată femeie din România
Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România
Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living
Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter
Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro