La 25 de ani, devenea cel mai tânăr director de marketing al grupului Carrefour

Postat la 06 iunie 2017 1647 afişări

La 25 de ani, Andreea Mihai devenea cel mai tânăr director de marketing al grupului Carrefour, în România, o piaţă care abia descoperea mecanismele comerţului modern.

La 25 de ani, devenea cel mai tânăr director de marketing al grupului Carrefour

Ea a fost unul dintre primii angajaţi ai retailerului francez pe piaţa autohtonă şi şi-a păstrat funcţia, de-a lungul anilor.

Cât priveşte preocupările din afara carierei, ea se declară interesată de „designul interior, călătorii şi latura spirituală. Dedic cam 30% din timpul meu liber acestor trei domenii. Restul de 70% din timpul liber este pentru băiatul meu!”.

Ea povesteşte că momentul cel mai frumos din viaţa sa personală este legat de naşterea băiatului său, în vârstă de circa doi ani şi jumătate. Întrebată ce măsuri concrete ar lua, dacă ar fi pentru o zi preşedinte, pe acelaşi principiu ca în poveştile în care cineva poate fi împărat pentru o zi, Andreea Mihai indică trei decizii.

Pe de o parte, ar organiza cu toate partidele politice şi reprezentanţi ai societăţii civile discuţii pentru a seta strategia României pe următorii 10-15 ani (cu 10 domenii cheie) „şi toate guvernele, indiferent de culoare, ar fi obligate să se ţină de ea, căci au participat la aceste discuţii (care să fie făcute şi publice!). În al doilea rând, trebuie stabilit, ca urgenţă naţională, un plan pe sănătate, cu alocări sporite pentru sănătate, atragere de fonduri europene, parteneriate public-private, spitale în fiecare judeţ, dotări de ultimă oră, personal suficient, bine plătit, şcolarizare în afara ţării şi în ţară, schimb de experienţă cu alte ţări, etc. În al treilea rând, ar fi necesar un masterplan IT: aş dezvolta o interfaţă comună a tuturor serviciilor administrative; totul să fie pe o mare platformă, identificare unică cu CNP-ul, plata on line, eliberare hârtii oficiale online cu semnături electronice etc.”.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.