Povestea româncei care şi-a deschis la 18 ani propria afacere, iar acum are magazine la Londra, New York şi Milano
Cristina Bâtlan este fondator şi director de creaţie al Musette Group. Ea avea 18 ani când a decis să îşi deschidă propria companie, în urmă cu aproximativ două decenii. Nu lucrase niciodată înainte, iar deschiderea propriei afaceri a făcut să devină şi să rămână de atunci până în prezent propria ei şefă, potrivit unui interviu anterior acordat Business Magazin.
A început iniţial o afacere cu ţesături, pe care a dezvoltat-o sub numele Musette timp de aproape un deceniu. În 2000, familia Bâtlan a decis să deschidă o fabrică de pielărie şi să treacă la o nouă etapă. Businessul, care are activităţi atât în retail cât şi în producţie, a crescut an de an indiferent de condiţiile economice din piaţă.
Produsele realizate în România sunt vândute atât pe piaţa locală, cât şi în străinătate, în Statele Unite ale Americii, Liban, Mongolia, Franţa, Austria, Israel, Ungaria, Republica Moldova şi Bulgaria. Planurile Cristinei Bâtlan nu se opresc însă aici: antreprenoarea declara la sfârşitul anului trecut că următorul loc în care îşi va duce marca va fi în Germania, la München.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro