Preşedintele Renault, în 2005: Uzina din România va vinde în cinci ani un milion de automobile Logan, devenind astfel centrul mondial pentru această marcă
Business Magazin grupează, cu ocazia aniversării a zece ani, cele mai importante declaraţii ale oamenilor de afaceri din România din paginile revistei. Spusele unora s-au confirmat, în timp ce declaraţiile altora nu s-au adeverit niciodată.
LOUIS SCHWEITZER, preşedintele şi directorul general de la Renault avea în 2005 planuri mari pentru Logan. Previziunile sale au fost însă depăşite, în condiţiile în care în toată lumea circulă mai mult de un milion de automobile Logan, pentru că între timp maşina nu este produsă doar la Piteşti, ci şi în alte fabrici Renault din lume.
Citiţi aici articolul "Destine diferite in industria auto romaneasca: in timp ce Daewoo, care parea de neoprit in anii '90, a ajuns in impas, Dacia apasa pe acceleratie cu un singur model in portofoliu: Logan", apărut în urmă cu opt ani în Business Magazin.
Citiţi aici radiografia companiei Automobile Dacia în 2014, prezentată de noul manager, Nicolas Maure, la evenimentul MEET THE CEO.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro