Un ieşean a dezvoltat cel mai bine vândut joc al Disney Interactive din 2013
O echipă de programatori de la Iaşi, coordonată de Constantin Marcu, a dezvoltat cel mai bine vândut joc al Disney Interactive anul trecut, Frozen Free Fall, şi aşteaptă pentru acest an atingerea pragului de 1 milion de dolari, dar şi profit care să le susţină planurile creative.
“Printr-un context favorizat de o bursă Leonardo da Vinci la sfârşitul studenţiei, am avut ocazia să iau contact pentru prima oară direct cu un producător de aplicaţii pentru telefoane mobile din Spania, unde am şi lucrat o perioadă scurtă de timp. Acolo am iniţiat un proiect de a face un studio de jocuri pentru mobile în România, am primit încredere şi o sumă modică de bani şi am început treaba de unul singur, cu un birou şi un calculator”, povesteşte Constantin Marcu despre cum a început afacerea lui.
A durat aproape un an până a reuşit să formeze o echipă de specialişti din Iaşi şi au trecut câţiva ani până când studioul a reuşit să livreze produse complexe şi de calitate distribuite global.
În 2013, Mobility Games a atras venituri de 450.000 de euro (cu un profit net de 100.000 de euro) cu 15 angajaţi: “Vreau să rămânem o echipă mică şi să lucrăm cu colaboratori atunci când avem proiecte mari; cred că spiritul unei echipe mici este mai bun, mai dinamic, nu vreau să transform studioul într-o corporaţie”.
Constantin Marcu face parte din promoţia tinerilor manageri de top din 2014. Citeşte în premieră alte 99 de poveşti de succes ale tinerilor manageri din România în a noua ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, lansat de Business Magazin în luna mai.
Comandă acum catalogul în format electronic la preţul de 35 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro