AdPRINT PE SCURT
STATUT: Sunt trei elemente care diferentiaza AdPrint de AdOr si Effie Romania.
- STATUT: Sunt trei elemente care diferentiaza AdPrint de AdOr si Effie Romania.
1. APARTENENTA:
AdOr si Effie sunt proiecte sindicalizate ale industriei, iar AdPrint este un proiect privat (al agentiei de PR Millenium Communications). Din aceasta perspectiva, AdPrint are acelasi statut ca si Golden Drum (Slovenia), cel mai important festival din regiune.
2. ACOPERIREA:
AdPrint este un festival european.
3. POZITIONAREA:
AdPrint este un festival de nisa, care premiaza creativitatea in print. Un alt element de diferentiere este maniera de jurizare si concurs, centrata pe conceptul de echipa.
- ISTORIC: In urma cu sapte ani, la prima sa editie, AdPrint era singurul festival de publicitate din Romania si era adresat agentiilor autohtone. Pe atunci se numea Romanian Outdoor Awards. "Abia aparusera panourile si noi deja faceam festival de publicitate de nisa", isi aminteste Andrei Bortun.
- ADPRINT 2006
PARTICIPARE:
In concursul de anul acesta (2-5 februarie), s-au inscris 12 agentii din Europa si 19 din Romania (pana la inchiderea editiei).
CATEGORII:
A. Produse si servicii (32 de subcategorii);
B. Cele mai bune tehnici (5 subcategorii);
C. Cel mai bun print;
D. Cele mai bune echipe de creatie.
PREMII:
Organizatorii pun la bataie 41 de premii. Cele mai importante trofee sunt Agency of Angels (agentia cu cea mai buna echipa de creatie din competitie) si Network of Angels (reteaua care aduna cele mai multe puncte in competitie).
TAXA:
Taxa de inscriere variaza intre 250 si 400 de euro per reclama, functie de categorie si conditiile de inscriere.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro