MEDIA: Outdoor-ul isi vede de treaba si continua sa creasca

Postat la 17 aprilie 2007 2 afişări

Spatiile rezervate inainte reclamelor la tigari in outdoor au fost preluate, instantaneu, de alti clienti. Spaima firmelor ca publicitatea outdoor decade s-a dovedit deci nefondata. Nu numai ca afacerile lor nu sunt in regres, ci continua sa creasca.

Spatiile rezervate inainte reclamelor la tigari in outdoor au fost preluate, instantaneu, de alti clienti. Spaima firmelor ca publicitatea outdoor decade s-a dovedit deci nefondata. Nu numai ca afacerile lor nu sunt in regres, ci continua sa creasca.

 

Ritmul minim de crestere al industriei de publicitate outdoor pentru anul in curs este de 15%, a declarat Dierk Zeigert, director general al News Outdoor Romania, compania ce ocupa locul al doilea pe acest segment din piata romaneasca. Parte a trustului media News Corporation, compania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 6 milioane de euro, in crestere cu 50% fata de anul precedent. Valoarea anuala a pietei de outdoor a ajuns la 32 de milioane de euro, in conditiile in care anul trecut au fost cheltuite in toate formele de publicitate bugete de 400 de milioane de euro. Piata de publicitate profita din plin de pe urma cresterii economiei romanesti si a investitiilor straine, iar companiile din domeniu isi vad afacerile crescand alert.

 

Pentru anul in curs, in ciuda faptului ca interdictia la reclamele outdoor pentru tigari a facut ca producatorii de tigari sa dispara din portofoliul de clienti al firmelor din domeniul outdoor, piata va continua sa creasca. Spatiile ocupate pana in prima zi a acestui an de reclame la Kent sau Marlboro au fost preluate de clientii din telecomunicatii, retail, bunuri de larg consum, divertisment si automobile.

 

"Am investit in constructii moderne de outdoor, desi perioada pe care sunt incheiate acum contracte cu clientii nu este suficient de lunga pentru a asigura amortizarea investitiei", spune Dierk Zeigert. El crede totusi ca acest fenomen, caracteristic pietei romanesti, tine nu de reticenta clientilor de a cumpara spatiu destinat reclamei, ci de obisnuinta acestora de a incheia contracte doar pe termen scurt pentru publicitatea outdoor.

 

Pentru investitii din 2007, News Outdoor si-a bugetat aproape 1,5 milioane de euro, in conditiile in care in ultimii trei ani valoarea investitiilor a fost de aproximativ doua milioane de euro. Mai mult de jumatate din aceasta suma este destinata nu numai achizitiei de noi constructii, ci si modernizarii structurilor instalate in ultimii ani. Compania, ce are in prezent aproximativ 4.000 de fete publicitare pe intreg teritoriul tarii, detine o retea de zece birouri in orasele-cheie. Prezenta pe piata romaneasca din 2000, compania are filiale in alte noua tari.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/media-outdoor-ul-isi-vede-de-treaba-si-continua-sa-creasca-1008898
1008898
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.