(P) De la antreprenoriat independent la francize profitabile: Cum a evoluat Star Kebab în mai puţin de 1 an de la deschiderea primului restaurant în România
Prezent pe piaţa din Republica Moldova din 2011, lanţul de restaurante Star Kebab a venit anul trecut în România cu propria reţetă de business şi cu caracteristici unice pe piaţa locală.
Compania a deschis primul restaurant din România, în Bucureşti, în vara anului 2016 şi în mai puţin de 1 an de când a prezentat bucureştenilor viziunea sa despre restaurantele de tip fast-food, a anunţat deja lansarea celei de-a doua unităţi, în Cotroceni. Iar planurile de extindere ale Star Kebab nu se opresc aici.
Concepte noi şi dezvoltare accelerată în următorii ani
Deschiderea celei de-a doua locaţii proprii lângă AFI Palace are la bază cererea tot mai mare pentru produsele Star Kebab şi mai ales pentru serviciul de livrare la domiciliu. Noul restaurant are 220 de metri pătraţi, design inovator, ambianţă modernă şi va putea procesa un număr mai mare de comenzi.
Pe lângă noul restaurant pe care Star Kebab îl va lansa la începutul lunii august 2017, reţeaua lucrează şi la noul concept integrat, dedicat pieţei de cafenele. STAR’s Coffee Bar vrea să atace piaţa locală cu o mare varietate de cafele şi produse din cafea, pe care le va pune la dispoziţie într-o locaţie amenajată în stilul industrial-modern preferat de oaspeţii cărora li se adresează.
„Continuăm extinderea Star Kebab aşa cum am avut în vedere încă de la deschiderea primului local în Chişinău. Star Kebab a luat amploare şi estimăm că în următorii cinci ani vom fi prezenţi în 10 ţări cu circa 200 de restaurante, deschise preponderent în sistem de franciză. Ne bazăm pe aceeaşi strategie de marketing curajoasă pe care am aplicat-o până acum şi pe inovarea constantă în domeniu”, menţionează Ştefan Chiricuţă, directorul executiv al reţelei Star Kebab.
3 motive să alegi o franciză Star Kebab
Reţeaua îşi îndreaptă atenţia şi către alte oraşe mari ale României unde îşi propune să colaboreze cu antreprenori interesaţi să deschidă una sau mai multe locaţii în franciză. Locaţiile în sistem franchising deţinute momentan s-au dovedit a fi foarte rentabile, astfel încât pachetul de franciză Star Kebab este tot mai solicitat, iar avantajele sunt demne de luat în considerare:
- investiţie minimă cu recuperarea rapidă a banilor
- instruire, suport şi asistenţă, inclusiv juridică şi financiară, pe întreaga durată a contractului
- parteneriat pe 10 ani
Beneficii unice pentru clienţi
Conceptul Star Kebab se diferenţiază în principal prin strategia unică de fidelizare Dream Card care oferă oaspeţilor preţuri speciale la bucatele din meniu, programul „7+1 GRATIS” care garantează clienţilor un produs gratuit la fiecare 7 produse acumulate, plus oferte speciale şi cadouri cu ocazia sărbătorilor.
Star Kebab i-a cucerit pe clienţii români şi prin procesul deschis de preparare a produselor, în faţa oaspeţilor, care se pot implica direct în alegerea combinaţiilor preferate de ingrediente. Serviciile centrate pe consumator includ şi livrarea promptă la domiciliu care va putea fi posibilă într-o zonă mai extinsă odată cu lansarea noii locaţii Star Kebab din Cotroceni. De asemenea, se va pune accentul şi pe diversificarea constantă a meniului şi adaptarea lui la piaţa locală, fără renunţarea la standardele de calitate cu care i-au obişnuit deja pe bucureşteni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro