(P) Ce este şi de ce avem nevoie de moda pentru copii?

9 afişări

Moda a fost întotdeauna un mijloc de exprimare, o modalitate de a înfrumuseţa lumea din jur, un rezultat al creaţiei artistice. Mai mult, moda va rămâne mereu despre estetica şi despre stil, iar nu de puţine ori a fost numită “partea pragmatică a culturii”.

Moda a fost întotdeauna un mijloc de exprimare, o modalitate de a înfrumuseţa lumea din jur, un rezultat al creaţiei artistice. Mai mult, moda va rămâne mereu despre estetica şi despre stil, iar nu de puţine ori a fost numită “partea pragmatică a culturii”.

            De-a lungul timpului a suferit nenumărate transformări. La fel ca orice alte ramuri ale culturii, moda a crescut, evoluat, s-a modificat de-a lungul deceniilor pentru a se adapta unei societăţi mereu în schimbare.

            Fiecare generaţie şi-a făcut cunoscute dorinţele şi aspiraţiile, s-a prezentat şi s-a revoltat, prin modă. Iar apoi moda a modificat la rândul ei societatea prin aportul său cultural, într-un cerc continuu, fără a mai ştii când generaţia crează moda şi când moda modelează generaţia.

            Pentru mult timp moda a fost apanajul celor tineri. Cei cu vârste între 15 şi 30 de ani dictau tendinţele, promovau stiluri şi creau imagini. Dar ultimul deceniu a adus o schimbare semnificativă. Moda nu este doar pentru o singură categorie de oameni, ea se adresează celor slabi şi celor cu forme pline deopotrivă, celor bătrâni şi celor mici în acelaşi timp.

            Suri Cruise la doar vârsta de 7 ani îşi lansează propria colecţie vestimentară. În primăvara anului trecut a apărut şi primul Fashion Week dedicat copiilor, în Londra. Aceste evenimente demonstrează încă o dată că există o piaţă clar definită şi targetata clar pe copii.

            Ce este sau ce ar trebui să fie moda pentru copii?

Când vorbim de modă pentru copii nu vorbim de concursuri de frumuseţe, cu fetiţe-păpuşi care vorbesc mai afectat decât mulţi adulţi. De fapt, moda pentru copii este despre confort. Este despre un mod organizat de a celebra frumuseţea copilăriei. Este despre protejarea atât a inocenţei cât şi sănătăţii celor mici. Şi nu în ultimul rând, este despre stil. Pentru că toate aceste componente care crează moda, nu exclud existenţa unei valori estetice.

            Moda pentru copii a apărut dintr-o nevoie, dintr-o revoltă de a da la o parte veşnicul albastru - bleu pentru băieţi şi variaţiuni de roz şi mov pentru fetiţe, care nu făceau decât să creeze o uniformă pentru cei mici. Şi atunci, întâi cu mişcări timide, apoi din ce în ce mai energic, creatori de modă au demonstrat că nu există o vârstă anume pentru stil, iar a încuraja inovaţia în hainele şi încălţămintea pentru copii, este de fapt un mod de a încuraja creativitatea celor mici, care ies din tiparele consacrate ale culorilor standard.

Un exemplu de companie din România care s-a luptat cu stereotipurile de gen şi cu prejudecăţile legate de modul de a încălţa copii, este compania Pantofiori Veseli. Importând produse din America de la producători recunoscuţi internaţional pentru calitate (Livie&Luca), Pantofiori Veseli au demonstrat că frumuseţea începe de la vârful degetelor de la picioare.

Încălţămintea pentru copii disponibilă pe pantofioriveseli.ro nu doar că este inovativă din punct de vedere al modelelor şi al culorilor, dar este adaptată perfect nevoilor celor mici astfel încât să protejeze picioruşele, să le lase să se dezvolte nestingherite şi să îmbrace piciorul atât de natural, încât să creeze senzaţia de picior-desculţ.

Dacă mai erau dubii, aşa s-a demonstrat încă o dată că frumuseţea nu exclude calitatea. Şi nici invers.

Descoperiţi acum cele mai noi modele, din colecţia Toamnă/Iarnă de încălţăminte pentru copii. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
advertorial,
publicitate
/publicitate/p-ce-este-si-de-ce-avem-nevoie-de-moda-pentru-copii-13376149
13376149
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.