Infograficul săptămânii: Comerţul modern românesc
An de an, felia adjudecată de comercianţii moderni a crescut, ajungând în august 2012 la 51%, conform informaţiilor GfK. Cea mai spectaculoasă evoluţie au avut-o supermarketurile, care au ajuns să deţină 16% din întregul vânzărilor alimentare, cu trei procente mai mult faţă de perioada similară din 2011.
Deşi consumul a continuat să scadă, reţelele de magazine nu dau niciun semn că şi-ar opri expansiunea. Numai anul trecut s-au deschis 227 de noi magazine alimentare, numărul total depăşind pragul de 1.000 de spaţii în formatele moderne de comerţ.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro