Infograficul săptămânii: Comerţul modern românesc

Autor: Dorin Oancea Postat la 18 martie 2013 166 afişări

An de an, felia adjudecată de comercianţii moderni a crescut, ajungând în august 2012 la 51%, conform informaţiilor GfK. Cea mai spectaculoasă evoluţie au avut-o supermarketurile, care au ajuns să deţină 16% din întregul vânzărilor alimentare, cu trei procente mai mult faţă de perioada similară din 2011.

Deşi consumul a continuat să scadă, reţelele de magazine nu dau niciun semn că şi-ar opri expansiunea. Numai anul trecut s-au deschis 227 de noi magazine alimentare, numărul total depăşind pragul de 1.000 de spaţii în formatele moderne de comerţ.


 

Urmărește Business Magazin

/special/infograficul-saptamanii-comertul-modern-romanesc-10673484
10673484
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.