Proiectul care va schimba profund relaţia dintre proprietar şi chiriaş
După 10 ani de experienţă în real estate, Alexandru Boff şi-a propus să schimbe procesul de închiriere pe segmentul rezidenţial premium în Bucureşti. El a lansat The Middleman, un proiect care are ca scop revoluţionarea relaţiei dintre proprietari şi chiriaşi.
ELEMENTUL DE NOUTATE:
The Middleman reprezintă primul serviciu din România care combină brokerajul cu property managementul şi care transformă comisionul într-o taxă de property management, potrivit reprezentanţilor start-up-ului. Potrivit informaţiilor lor, un astfel de proiect nu există până în acest moment nici pe plan internaţional. Inovaţia The Middleman este reprezentată şi de implicarea unui soft CRM sincronizat cu o aplicaţie mobilă care permite proprietarului să aibă acces permanent la informaţii despre proprietatea sa, indiferent că vorbim situaţia plăţii utilităţilor, intervenţii tehnice, cele legate de profitabilitatea proprietăţii.
EFECTELE INOVAŢIEI:
Produsul aduce o situaţie de ”win-win” deopotrivă proprietarilor şi chiriaşilor, relaţia dintre ei fiind eficientizată: spre exemplu, comisionul la închiriere se plăteşte în 12 tranşe lunare care includ servicii de property management; se reduc semnificativ costurile cu monitorizarea contractelor de închiriere; utilizatorii beneficiază de servicii profesioniste din partea unei echipe cu experienţă în facility management. De asemenea, companiile multinaţionale au costuri scăzute cu relocarea angajaţilor prin eliminarea comisionului la închiriere, iar chiriaşii beneficiază de servicii de suport 24/7 (plata utilităţilor, intervenţii tehnice etc.).
DESCRIEREA INOVAŢIEI:
Experienţa acumulată în ultimii ani în gestionarea situaţiilor limită apărute în derularea contractului de închiriere l-a determinat pe Alexandru Boff sa conceapă un serviciu care să asigure proprietarii de o mai bună gestionare a contractelor de închiriere. Prin intermediul acestei aplicaţii, proprietarului sau dezvoltatorului imobiliar i se oferă oportunitatea de a plăti comisionul la închiriere, cu valoare între 50% şi 100% din valoarea chiriei pe o lună, în 12 rate lunare egale. În această sumă este inclus, fără costuri suplimentare, un contract de property management care presupune plata impozitelor aferente imobilului, asistenţă tehnică 24/7, inspecţia trimestrială a apartamentului. De asemenea, The Middleman preia toate facturile de utilităţi şi le plăteşte în numele chiriaşului, cu opţiune şi pentru plata chiriei, pentru a preîntâmpina situaţii conflictuale între chiriaşi şi proprietari. De asemenea, nici chiriaşul nu plăteşte comision la închiriere.
The Middleman funcţionând ca un servici de suport complex, în special pentru companiile multinaţionale, în procesul de relocare a angajaţilor săi. Acesta presupune, pe lângă eliminarea comisionului de închiriere, servicii de property management şi asistenţă tehnică 24/7 pe toată durata contractului. Resursele alocate de companii în acest proces se reduc considerabil, în special pentru că The Middleman negociază tarife preferenţiale cu furnizorii de servicii tehnice. Concret, două persoane alocate pe teren preiau ofertele din piaţă (de la dezvoltatori, proprietari persoane fizice şi juridice, etc.) în baza unui formular pe care îl completează la faţa locului împreună cu un set de poze profesionale. Acestea sunt introduse în baza de date sincronizată cu softul de administrare (CRM intern) şi cu site-urile de profil (imobiliare.ro, site propriu etc).
După ce se închiriază proprietatea, începe contractul de property management. Un property manager coordonează serviciul externalizat de facility management cu proprietăţile în administrare. Totul este sintetizat într-un soft intern la care proprietarul va avea acces pentru a vedea statusul proprietăţii. La sfârşitul fiecărei luni, proprietarul va primi un raport de activitate ce va conţine toate acţiunile întreprinse, dar şi ce apartamente sunt disponibile în acelaşi imobil, pentru eventuale noi investiţii. Pe aplicaţia mobilă, disponibilă pentru platformele Android şi iOS. părţile implicate vor putea să consulte, în timp real, situaţia proprietăţii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro