Afaceri de la Zero. Surorile Oana Popa şi Bianca Ciobanu au creat brandul de bijuterii Ameor şi urmăresc extinderea internaţională

Autor: Georgiana Mihalache Postat la 08 august 2024 104 afişări

Două surori, Oana Popa şi Bianca Ciobanu, şi-au pus pasiunea pentru bijuterii sub brandul Ameor, pornit în 2023, care cuprinde piese din aur realizate la Braşov. Simbolurile create în cadrul colecţiilor Ameor de până acum sunt inima şi margareta.

Afaceri de la Zero. Surorile Oana Popa şi Bianca Ciobanu au creat brandul de bijuterii Ameor şi urmăresc extinderea internaţională

♦ Investiţia iniţială a fost de 10.000 euro ♦ Produsele sunt realizate în Braşov, în colaborare cu două ateliere, după designul celor două antreprenoare.

Două surori, Oana Popa şi Bianca Ciobanu, şi-au pus pasiunea pentru bijuterii sub brandul Ameor, pornit în 2023, care cuprinde piese din aur realizate la Braşov. Simbolurile create în cadrul colecţiilor Ameor de până acum sunt inima şi margareta. „Ameor este o poveste cu două inimi şi o singură pasiune. Sunt împreună cu sora mea, Bianca, amândouă suntem unite de iubirea pentru bijuterii, chiar dacă trăim la distanţă. Ea locuieşte în momentul de faţă în Franţa. Ne simţim conectate prin dorinţa aceasta de a aduce emoţie în vieţile celor care poartă piesele noastre“, a povestit Oana Popa. Ea are experienţă în zona de fashion, lucrând anterior pentru brandul H&M, iar sora sa a activat anterior în domeniul comunicării, în social media şi creaţie digitală. „La Ameor în momentul de faţă se regăsesc bijuterii de aur de 14 karate. Aşa a apărut prima colecţie, cerceii îmbrăţişare, aşa se numesc. Eu îmi doream un model în formă de inimă. Nu am găsit nicăieri exact ce aveam eu minte şi aşa am început să-l desenez, să-l schiţez pe o hârtie. Am împărtăşit această idee cu sora mea şi după aproape opt luni a luat naştere brandul Ameor", a adăugat Oana Popa. Investiţia iniţială a fost de 10.000 euro, iar producţia bijuteriilor este la Braşov, în colaborare cu două ateliere specializate, care realizează produsele după schiţele antreprenoarelor. „Simbolul inima a venit natural, pentru că voiam să marcăm această emoţie, iar colecţia margaretă este dedicată mamei noastre pentru că am crescut cu floarea de margaretă“, a mai spus Oana Popa. 

Bianca Ciobanu

Una dintre principalele provocări din business a fost gestionarea bugetului pentru campaniile de marketing, mai adaugă antreprenoarea.

"A fost destul de dificil să ne promovăm brandul la acelaşi nivel cu competitorii noştri, pentru că ei au resurse financiare considerabile faţă de noi, dar ne-am concentrat să creăm un conţinut de calitate, o interacţiune cu clienţii noştri", a completat Oana Popa.

Produsele se găsesc pe pagina ameorjewellery.com şi pe pagina de instagram Ameor Jewellery.

"Bianca are în plan această extindere şi pe pieţele internaţionale şi sper să reuşim în următorii ani şi acest lucru. Clienţii noştri sunt în mare parte prietenii noştri, ne-au şi susţinut şi au fost motorul principal al acestui brand", a spus Oana Popa.

ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă. 

♦ Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

♦ În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bijuterii,
brand,
Afaceri de la Zero

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.