100 Cele mai puternice femei din business. Andreea Pîrvu, CFO, Flanco Retail SA
Cifră de afaceri (2022): 1.063 mil. lei
Profit net (2022): 4,7 mil. lei
Număr de angajaţi (2022): 1.438
Biografie:
Cu o experienţă de 20 de ani în domeniul financiar, Andreea Pîrvu deţine funcţia de CFO în cadrul Flanco Retail. În opinia sa, dezvoltarea personală trebuie să fie continuă în viaţa fiecăruia, de aceea, spune ea, „chiar şi în acest moment, pentru a evita stagnarea, am ales să fac un MBA.”
► Coincidenţa face ca fix acum 20 de ani să am primul meu job... Eram doar un copil, visam la un job care să îmi permită să călătoresc cât mai mult şi, cel mai important, ţinteam la independenţa financiară. Am avut şi un plan care presupunea ca după primul an de muncă să-mi cumpăr maşină, plan care mi-a şi reuşit (ce-i drept, vârsta maşinii pe care mi-am cumpărat-o era mai mare ca a mea, însă acest detaliu nu era unul important pentru mine la acea dată). Jobul visat nu l-am avut niciodată, era în contradicţie cu planurile de învăţământ de la acea dată. Părinţii au fost cei care mi-au insuflat de mică, atât prin exemplul lor personal cât şi prin alte modalităţi, importanţa studiilor.
► Deşi am visat la călătorii, în realitate tot parcursul meu profesional s-a desfăşurat la un birou. Am fost foarte motivată de rezultatele mele - atât profesionale cât şi financiare - şi permanent ţinteam mai sus şi voiam mai mult. Astfel, la nici trei ani distanţă (de la momentul debutului în carieră – n.red.), conduceam primul meu business care a fost unul de succes. Uitasem definitiv de planul iniţial... preocupările mele erau în sfera dezvoltării din punctul în care mă aflam. Era vizibilă diferenţa dintre mine şi toţi colegii de facultate: stăpâneam o meserie în domeniul financiar şi îmi permiteam să merg în orice destinaţie, fără să fiu nevoită să stau la mâna părinţilor pentru a mă ajuta din punct de vedere financiar.
► Greu de estimat o evoluţie în cadrul industriei elecro-IT, în contextul în care vedem schimbări radicale în comportamentul consumatorului de la an la an, piaţa se polarizează şi apar constant elemente surpriză. Ca niciodată, în ultimii ani am învăţat să ne adaptam schimbărilor majore din jurul nostru. Şi asta consider că este cel mai important: capabilitatea de a te adapta la prezent, ţinând cont de toate schimbările tehnologice, de exigenţele şi comportamentul noilor generaţii. Am reuşit astfel ca în 2023 să realizăm cele mai bune vânzări din istoria Flanco. Să privim cu încredere spre viitor!
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro