100 Cele mai puternice femei din business: Silvia Sticlea, Country manager, Nestlé România
Cifră de afaceri (2021): 1,1 mld. lei / Număr de angajaţi: 5
Silvia Sticlea s-a alăturat companiei Nestlé România în 2001, pe poziţia de brand manager, fiind numită, doi ani mai târziu, group brand manager în cadrul diviziei de produse culinare. În 2006 a preluat o nouă poziţie la sediul central al Nestlé din Elveţia, aceea de consumer insight manager, pentru ca în 2009 să primească funcţia de marketing advisor. În 2012 a fost numită business executive manager al diviziei de produse culinare în cadrul Nestlé Austria, preluând ulterior, începând cu 2014, un nou rol, în calitate de national key account manager în regiunea Europei de Sud-Est. A fost numită apoi, în 2015, în funcţia de business executive officer pentru categoria Beverages, Confectionary and Culinary România, înainte de preluarea poziţiei de business executive officer pentru categoria Confectionery în 2018, din care a evoluat în rolul actual.
„Libertatea înseamnă responsabilitate, decizie şi viziune. Libertatea este o stare pe care o descoperi, înveţi să te obişnuieşti cu ea şi la care trebuie să munceşti pentru a o întreţine. Libertatea pentru mine înseamnă posibilitatea de a-mi folosi experienţa şi creativitatea pentru a inspira echipa pe care o conduc, de a îndrepta Nestlé Romania în direcţia succesului.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro