215.000 de euro pentru AdPrint
Incasarile festivalului de publicitate AdPrint au fost de aproximativ 215.000 de euro, banii provenind din sponsorizari, inscrieri in competitie si evenimentele AdPrint
In acest an, au participat 170 de echipe de creatie din 69 de agentii, competitorii din strainatate reprezentand 67 % din totalul inscrierilor.
AdPrint premiaza cele mai bune creatii print si echipele care le-au realizat, iar cea de-a noua editie a festivalului s-a desfasurat intre 7 si 10 februarie la Brasov.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro