4 premii pentru Romania la AdPrint 2008

Postat la 11 februarie 2008 1 afişăre

Romania a castigat patru premii la cea de-a noua editie a festivalului european de publicitate AdPrint, desfasurat la sfarsitul sapamanii trecute la Brasov. Festivalul premiaza cele mai bune executii print si echipele care le-au realizat.

Cele trei agentii de publicitate romanesti care au castigat premii la AdPrint 2008 au fost Graffiti BBDO (2 premii), Grey Bucuresti si Saatchi&Saatchi Romania. Agentia care a obtinut cel mai mare punctaj in cadrul competitiei de la Brasov a fost Contrapunto Spania, aceasta adjudecandu-si titlul de „Agency of Angels”. Cel mai bun print din festival apartine aceleiasi agentii, lucrarea castigatoare fiind „Smart Eco”, pentru brandul Daimler Chrysler Mercedes Smart.

Graffiti BBDO s-a clasat pe locul cinci in topul agentiilor participante cu doua premii castigate pentru campaniile „History in Brief” (lucrarile „Iwo Jima”, „Kennedy” si „Tien an Men”) – pentru revista Dosarele Istoriei, categoria Media si „Mountain Dew Urbanized Culture” ( lucrarile „Munch”, „Picasso” si „Van Gogh”) – categoria Beverages Non-Alcoholics. Agentiile Grey Bucuresti si Saatchi&Saatchi au obtinut premii pentru lucrarile „Drop” – brand Fairy, categoria Home Maintenance si, respectiv „1961 Boy”, „1961 Man” si „1961 Woman” –brand Head&Shoulders, categoria Cosmetics/Toiletries.

„AdPrint e mai sus decat Golden Drum si poate fi comparat cu festivalurile mari din vest, precum Eurobest sau Cresta. E adevarat ca acestuia ii lipsesc notorietatea si credibilitatea in lumea festivalurilor, dar e important ca nivelul juriului este peste Ad’or sau Golden Drum”, a declarat Mihai Gongu, senior copywriter la Graffiti BBDO, unul din autorii lucrarilor „History in Brief”.

Despre festivalul din acest an, Claudiu Dobrita, director de creatie al Grey Bucuresti, spune ca s-a premiat foarte mult kraftul, mai mult decat ideea, exceptie facand lucrarile celor de la BBDO, unde aceasta a iesit in evidenta.”As fi vrut un juriu cu mai multi directori de creatie si mai putini seniori copywriteri si mi-ar fi placut sa fie seminarii despre cum sa castigi pe print, decat cele clasice asa cum a fost cel <<Nike versus Adidas>> , a mai declarat Dobrita.

Premiul pentru reteaua anului a fost acordat celor de la BBDO, reprezentata in festival de catre agentiile Contrapunto Spania si Graffiti BBDO Romania.

La editia din acest an s-au inscris 170 de echipe de creatie, 55 dintre ele reprezentand 23 de agentii de publicitate romanesti.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/4-premii-pentru-romania-la-adprint-2008-2376649
2376649
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.