Discounterii isi cresc pe timp de criza numarul de clienti cu 30%
Magazinele de tip discount au inregistrat o cota de piata de 22% anul trecut, in crestere cu 30% fata de 2008, luand din clientii supermarketurilor, se arata intr-un studiu GfK.
Anul 2009 a adus ascensiunea discounterilor, care au reusit sa se ridice de la o cota de piata de 17% in 2008, la 22%. In acelasi timp, supermarketurile au avut cel mai mult de suferit, ajungand sa aiba o cota de piata de 12%, de la 18% in 2008.
Hypermarketurile reprezinta in continuare formatul preferat de comert al romanilor, atragand 46% din clienti. Formatele traditionale de comert au ramas la acelasi nivel cu anul precedent, pastrandu-si cota de 17% din piata.
In timp ce bonul mediu de cumparaturi a ramas la acelasi nivel cu 2008, frecventa de cumparare a romanilor a scazut in toate formatele de comert, cu exceptia discounterilor.
Studiul a fost efectuat in noiembrie 2009 pe un esantion de 800 de persoane, reprezentativ pentru populatia de peste 15 ani din mediul urban.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro